klart.se



lördag 19 mars 2011

Vardagsrummet


9 kommentarer:

  1. Det ser ut som från en inredningstidning!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tycker du det :) tack! Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har fått det!!! Ser jättehärligt ut!

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Får man fråga vad det är för vitrinskåp ni har? De är jättefin! Vilka mått har de?

    SvaraRadera
  5. Hej Charlotte, tack! :) Vitrinskåpen kommer från IKEA, det är BILLY stomme med tillhörande vitrindörr. De har ändrat utseende nu men är rätt lika i mått tror jag, se länk...
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/living_room/11683/

    SvaraRadera
  6. Detta var riktigt snyggt! Så vill jag ha :)
    Precis i min smak :)

    Sv: Jag kan inte säga till 100% att det är oljan som hjälpt för det kan lika gärna ha försvunnit av sig själv :P
    Men mina bristningar har minskat massor, förut var dom rödlilaaktiga (syntes väldigt mycket) nu är dom bara lite ljuslila. Ska försöka ta en bild och lägga upp så du får se före och efter :)
    Men oljan, den luktar ju så gudomligt gott så bara det gör det värt att använda den.

    Min syster tipsade om en annan creme/olja...ska se om jag hittar namnet. Den är även bra mot celluliter hehe..så det är något jag ska börja använda :)

    Jag ska leta reda på namnet på den produkten.
    Hojtar till dig sen när jag hittat det :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Ni har ett jätte fint hem!
    Vårt hus kommer i november! kika gärna in vår Blogg.

    Hälsningar Andreas
    www.villaljungby.blogg.se

    SvaraRadera